Autoryzowany serwis BMW TEAM Długołęka, czyli kto za tym stoi
Ten tekst przeczytasz w ok. 4 minuty.
Autoryzowany serwis BMW TEAM Długołęka, czyli kto za tym stoi
Wielkość serwisu samochodowego, dogodna lokalizacja, typ urządzeń diagnostycznych, jednolite stroje, wzory dokumentów, kolory wnętrz i standardy obsługi Klienta to tylko niektóre warunki, jakie spełnić musi podmiot gospodarczy, by stać się autoryzowanym serwisem BMW. Nie bez znaczenia jest też ilość stanowisk serwisowych oraz liczba doskonale przeszkolonych mechaników – to przecież w ich rękach leży bezpieczeństwo i radość z jazy zwolenników niemieckiej marki BMW. To oni odpowiadają za kompleksową obsługę Klienta, indywidualne podejście do jego potrzeb oraz jakość świadczonych usług.
Autoryzowany serwis BMW TEAM Długołęka, czyli kto za tym stoi
Nasz zespół tworzą ludzie pełni pasji, zaangażowania i pozytywnej energii. To niespełna 60 osób, które każdego dnia dbają o należyte funkcjonowanie BMW TEAM w Długołęce oraz zadowolenie każdego Klienta. Tu nie ma przypadkowych pracowników. Są natomiast prawdziwi eksperci w swojej dziedzinie, stale podnoszący kwalifikacje, którzy stojące przed nimi wyzwania realizują w oparciu o filary marki: jakość, efektywność i innowację. Na strukturę serwisu w Długołęce składają się:
- Kierownik Serwisu – zarządza pracą oddziału, dba o najwyższy poziom obsługi i komfort pracy całego zespołu. Jest łącznikiem między Klientem i centralą BMW Polska, rozwiązuje kwestie sporne, wyjaśnia ewentualne wątpliwości. To on dba o nieustanny rozwój całej załogi, wyznacza cele, dbając przy tym o przyjazną atmosferę i dobre relacje.
- Mistrz Serwisu – to mechanik z najwyższym poziomem kompetencji, posiadający liczne certyfikaty i specjalistyczne uprawnienia zawodowe, np. z wysokich napięć. Regularnie uczestniczy w szkoleniach organizowanych przez importera oraz prezentacjach modeli przedpremierowych, dlatego potrafi sprostać oczekiwaniom wszystkich fanów rynkowych nowości BMW. Jego zadaniem jest koordynacja pracy mechaników i mechatroników oraz nadzór nad realizowanymi na bieżąco zadaniami. To on – swoją wiedzą, wieloletnim doświadczeniem w branży i znajomością produktów – potwierdza jakość realizacji danego zlecenia.
- Doradca serwisowy – osoba mająca pierwszy i ostatni kontakt z Klientem, dbająca o poziom jego satysfakcji, o ustalenie obustronnych oczekiwań, terminu odbioru pojazdu i rozliczenie finansowe.
- Dział części, czyli Kierownik Działu Części oraz Doradcy ds. Sprzedaży Części, do których obowiązków należy dbanie o dostęp do pełnej oferty części i akcesoriów BMW, zamawianie brakujących produktów oraz współpraca z innymi warsztatami.
Autoryzowany serwis BMW TEAM Długołęka, czyli kto za tym stoi
W BMW TEAM Długołęka dbamy o regularny rozwój naszych pracowników. Każdy z nich ma obowiązek ukończenia wstępnego kursu dla danej funkcji (ICT) z zagadnień rekomendowanych przez importera, a dodatkowo uczestniczy w corocznych szkoleniach umożliwiających doskonalenie kompetencji zawodowych, zdobywanie wiedzy i nowych umiejętności. To dlatego jesteśmy przygotowani, by zadbać o każdy model BMW na najwyższym poziomie. U nas nie pracuje się metodą prób i błędów, co często zdarza się w lokalnych warsztatach samochodowych, wszystkie decyzje poparte są wiedzą uzyskaną od producenta, który – w razie potrzeby – również pozostaje do naszej dyspozycji.